Eleget mozogsz, egészségesen táplálkozol, mégsem sikerül formálnod a tested? Tudunk 4 okot erre

Az ausztrál dietetikusok szövetségének felmérése alapján a következő 4 ok állhat a háttérben.


Az ausztrál dietetikusok szövetségének felmérése alapján a következő 4 ok állhat a háttérben.

1. Túl későn reggelizel

A reggeli beindítja az emésztést a hosszú éjszakai nyugalmi időszak után, ezért ha időben reggelizel, hamarabb és hatékonyabban kezd el dolgozni a szervezeted. A legcélszerűbb az ébredést követő egy órában enni.

2. Az alkoholos italok lehetnek a ludasok

Már két pohár vörösbor is hatással lehet arra, hogy a szervezeted miként dolgozza fel a tápanyagokat. Az alkoholos italok egyébként rengeteg kalóriát tartalmaznak.

3. Karban tartod magad

Ha edzés mellett sem változik az alakod, akkor nem megfelelő mennyiségben vagy minőségben mozogsz. Elképzelhető, hogy az az edzés, amit most végzel, csak arra elég, hogy karban tartsd jelenlegi súlyodat.

4. Túl szigorú vagy magaddal

Sok diétázó kezdi azzal a fogyókúrát, hogy egyszerre öt-hat rossz szokásán akar változtatni, mely lelkileg és testileg is megviseli őket. Ennek általában az a vége, hogy két szék között a pad alá esnek és hamar feladják a diétát. Apró lépésekkel, elérhető célokkal hatékonyabban lehet haladni.

Címkék: