Profilom 2018. február 25. Vasárnap - Géza

Fitt tippek: Maradj fitt a hidegben is!


Korán sötétedik, hideg van, és nincs kedved kimozdulni az edzés kedvéért? Pedig a télnek nem feltétlenül kell a tespedésről szólnia! Van néhány tippem, amely hozzásegít, hogy véletlenül se akard kihagyni az edzést. 


Ha a benti edzést választod:


Munka után indulj egyből az edzőterembe: ha hazamész, azonnal elöntenek az otthoni feladatok, ráadásul jó esély van rá, hogy nem lesz kedved elindulni a sötétben és a hidegben. Inkább legyen nálad a felszerelésed.


Vegyél bérletet: egyrészt így olcsóbbra jön ki egy óra, másrészt viszont a lejárat után már nem használhatod fel, így motiválva leszel, hogy ne hagyd elúszni a pénzed.


Ülj be a szaunába: edzés után melegedj fel a szaunában. Sokkal jobb érzés lesz utána kilépni a hidegbe – persze ne felejts el zuhanyzás után alaposan megszárítkozni, és melegen felöltözni.


Szerezz be valamilyen otthoni edzőfelszerelést: egy akciós fitnesz-DVD is megteszi – a lényeg, hogy ha mégis otthon maradsz, legyen mihez nyúlnod.

 

Ha rászántad magad a szabadtéri edzésre:


Próbáld ki a téli sportokat: a családi szánkózás, korcsolyázás is remek időtöltés. Így még a gyerekek felügyeletéről se kell gondoskodnod!


Öltözz rétegesen: alulra vegyél olyan sportruhát, ami elvezeti a testedtől az izzadságot, majd jöhet egy réteg polár a szigetelésért. A külső réteg legyen vízhatlan dzseki. A szád elé tegyél sálat.


Védd a kezed, a lábad és a füled: a hidegben a kéz, a láb és a fül hűl ki a leghamarabb. Vegyél fel vastag zoknit (szerezz be egy fél számmal nagyobb, csúszásbiztos talpú cipőt), kesztyűt, fülmelegítőt. Egy vastag sapka is jól jön.


Ne feledkezz meg a folyadékról: legyen nálad egy termoszban meleg tea, és sportolás előtt és után is igyál egy pohár vizet, teát vagy gyümölcslevet.


 

Csiki Judit

http://zoldsalata.blogspot.com

 

Írta: Spatrend Online
További cikkek a szerzőtől
 Facebook