Profilom 2017. október 24. Kedd - Salamon

Ezért fogyaszt a masszázsmedence


A masszázsmedencével való fogyás nem álom és nem is varázslat, azon az igen egyszerű tényen alapszik, hogy a hosszú, pihentető alvás fogyaszt. A clevelandi Case Western Reserve University kutatása szerint azok a nők, akik napi hét óránál többet alszanak, jelentős súlygyarapodástól kímélik meg magukat.

Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan lehet az ideális masszázsmedencét kiválasztani, töltsd le jakuzzi vásárlási útmutatónkat.

A kutatás arra is rámutatott, hogy a csekély alvás súlytöbbletet okozó hatása a szervezet metabolikus rendszerével függ össze. Mert aki kevesebbet alszik, annak szervezete kevésbé hatékonyan égeti el a bevitt kalóriákat, így idővel hízás figyelhető meg.

De hogy jön az éjszakai alváshoz a jakuzzi? Egy jó és megfelelően hosszú alváshoz nem feltétlenül kell masszázsmedencés segítség, de a rossz alvókért sokat tehet a meleg vizes fürdő. A kádban való fürdőzés azonban nem elég hatékony, egyrészt mert hiányzik a vízsugár stimuláló hatása, másrészt mert a benne lévő víz nem marad 20 percig a kívánt hőmérsékleten. A garantált hosszú és pihentető éjszakai alváshoz ugyanis ennyi ideig kell 37-38 fokos vízben ülni, legalább két órával a tényleges lefekvést megelőzően. Ahogy aztán fokozatosan hűl a tested, ellazulsz és mély alvásba merülsz, ami aztán súlyvesztéshez vezet. Így zárul be a kör.

A siker eléréséhez persze az is fontos, hogy a fürdőzés után már ne pörgesd fel újra a szervezeted, ne járasd túl az agyad. Pihenjen veled együtt a számítógép is, a kávék és az alkoholos italok is várjanak más alkalomra, most a fogyáson legyen a hangsúly. És bármilyen furcsán is hangzik, ezt a 20 perces fürdést és a hosszú alvást vedd bele a diétádba, mert van olyan hatékony, mint a csökkentett szénhidrátbevitel.

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook