Profilom 2017. augusztus 17. Csütörtök - Jácint

Így használd a masszázsmedencét edzés előtt


A masszázsmedence nemcsak pihenésre, de az aktív sportlásra való felkészülésben is segítségedre lehet. Mindegy, hogy éppen a maratont szeretnéd lefutni vagy csak a heti tenisz edzésedre készült, egy gyors csobbanás segíthet a sérülések elkerülésében.

A masszázsmedence ugyan nem tesz jobb teniszezővé és az állóképességedet sem növeli számot tevően, de az izmaid bemelegítését nyugodtan rá bízhatod. A forró vizes fürdő ölelésében a test minden része egyformán melegszik át, így nem kell attól tartanod, hogy a nem megfelelő bemelegítés sérüléshez vezethet.

Mivel sportolás előtt nem az izmos lelazítása a cél, ezért a masszázsprogramok azonnali bekapcsolása helyett, kezd három perces nyugodt fürdővel. Ezután jöhet az izmok szisztematikus, de lassú nyújtása, amelyek a meleg hatására már kellően rugalmasak lesznek. A gyors helyváltoztatással járó sportokra való melegítésnél a nyújtás után még vesd be a masszázst is. A comb- és hátizmokra irányított sugárral stimuláld a testedet, még a tényleges igénybevétel előtt.

Törülközés után jöhet is a sportcipő.

Ha neked is eszedbe jutott már, hogy jakuzzit válassz magadnak, akkor a masszázsmedence vásárlási útmutató biztosan a segítségedre lesz.

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook