Profilom 2017. szeptember 26. Kedd - Jusztina

Irány a masszázsmedence: Könnyed gyakorlatok a teljes felfrissülésért


Egy hosszú, stresszes munkanap után, mire is vágyhatnánk jobban, mint a saját jakuzzink által kínált üdítő élményre? Ha úgy érzi, hogy ízületei elgémberedtek, és képtelen megszabadulni teste görcsös tartásától, próbálja ki az alábbi masszázsmedencében is könnyedén végezhető gyakorlatok egyikét!  

Fejkörzés

A nyakat és a vállakat is kilazíthatjuk fejkörzéssel. Ehhez üljünk le a medencében, nézzünk felfelé, majd döntsük a fejünket jobbra és balra háromszor. Ezután előre és hátra ismételjük a mozgást szintén háromszor, míg lassan egy teljes kört teszünk a fejünkkel.

Vállemelés

A felső vállizmokat mozgathatjuk át ezzel a gyakorlattal. A vízben ülve húzzuk fel a vállakat (mintha duzzogva vállat vonnánk), majd tartsuk ki ezt a pózt pár másodpercig, végül engedjük vissza a vállakat. A feladatot ismételjük meg legalább tízszer.

Vállkörzés

Ezzel a gyakorlattal az egész váll kilazítható. Ülve kényelmesebb elvégezni, de akár fel is állhatunk hozzá. Csináljunk egy körző mozdulatot előre, majd itt álljunk meg, és tartsuk ki a pózt három másodpercig. Ezután végezzünk körző mozdulatot hátrafelé. Ezt is ismételjük meg tízszer.

Ha szeretne többet megtudni a masszázsmedencékről, forduljon a Spatrend szakembereihez, vagy látogasson el az augusztus 25. és szeptember 3.-a között megrendezésre kerülő Spatrend Expo jakuzzi vásár és kiállításra! Az eseményre itt regisztrálhat.

Írta: Mező Dóra
További cikkek a szerzőtől
 Facebook