Profilom 2017. december 17. Vasárnap - Lázár, Olimpia

Milyen gyakran használd a masszázsmedencéd?


Ha belevágtál és megszerezted álmaid medencéjét, valószínűleg minél gyakrabban ki is szeretnéd élvezni áldásos hatásait. De vajon milyen gyakori használat az ideális, és mikortól érzed majd a változást?

A masszázsmedence több szempontból is pozitív hatással van a testre, és emellett az emóciókra és a lelki egyensúlyra is kedvezően hat. A befúvók segítségével medencédet használhatod fogyókúra kiegészítőjeként, edzés előtti bemelegítéshez vagy megerőltetés utáni izomlazításhoz. Javítja az éjszakai alvás minőségét, kiegyensúlyozottabbá és mobilisabbá tesz. A különféle eredmények eléréséhez azonban eltérő medence használati ütemterv szükséges, így a masszázsmedencében töltött idő ideális hossza elsősorban attól függ, hogy milyen eredményt szeretnél elérni.

Alváshoz

Ha az alvási zavarok enyhítése a cél, akkor naponta használd a medencét. Mindig lefekvés előtt mártózz meg, és legalább 20 percet, de inkább fél órát töltsd a meleg vízben. A befúvók használatát se vidd túlzásba, lehetőleg csak egy-egy területre (nyakra, hátra) koncentrálj.

Lazításhoz

Ha az edzés előtti vagy utáni lazításra használnád a medencét, akkor az edzések számához igazítsd a csobbanást. Akár edzés előtt és után is bemehetsz a vízbe, de a megerőltetés előtt a nyújtómozdulatokra koncentrálj, míg utána vedd igénybe a befúvók masszírozó erejét.

Fogyáshoz

Ha a fogyásod szeretnéd felgyorsítani a medence segítségével, akkor napi egyszeri használatot javaslunk. Erre jellemzően az esti órákban, lehetőleg vacsora előtt keríts sort, így növelheted a hatékonyságot.

Együttléthez

Ha baráti együttléteket, meghitt beszélgetéseket szeretnél a medencében ülve élvezni, akkor a gyakoriság csak rajtad múlik. Arra azonban figyelj, hogy ha egy-egy alkalom órákig is elhúzódik, akkor legalább egy napig kerüld a fürdést, hogy a bőröd is megnyugodhasson.

Ha okosan szeretne masszázsmedencét vásárolni, a választási útmutatónk segitségével ezt könnyedén megteheti.

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook