Profilom 2018. február 23. Péntek - Alfréd

Mozgás, lazítás: Testedzés a jakuzziban


A masszázsmedence habjainak lágy ölelésében nem csupán pihenni lehet: a kikapcsolódással teli percek mellett a mozgásra is elegendő teret biztosítanak ezek a kifinomult berendezések. Íme, néhány jakuzziban is végezhető egyszerű gyakorlat!

Fejkörzés

A nyakat és a vállakat is kilazíthatjuk fejkörzéssel. Ehhez üljünk le a medencében, nézzünk felfelé, majd döntsük a fejünket jobbra és balra háromszor. Ezután előre és hátra ismételjük a mozgást szintén háromszor, míg lassan egy teljes kört teszünk a fejünkkel.

Vállemelés

A felső vállizmokat mozgathatjuk át ezzel a gyakorlattal. A vízben ülve húzzuk fel a vállakat (mintha duzzogva vállat vonnánk), majd tartsuk ki ezt a pózt pár másodpercig, végül engedjük vissza a vállakat. A feladatot ismételjük meg legalább tízszer.

Vállkörzés

Ezzel a gyakorlattal az egész váll kilazítható. Ülve kényelmesebb elvégezni, de akár fel is állhatunk hozzá. Csináljunk egy körző mozdulatot előre, majd itt álljunk meg, és tartsuk ki a pózt három másodpercig. Ezután végezzünk körző mozdulatot hátrafelé. Ezt is ismételjük meg tízszer.

Ha ön is szeretne kitörni a hétköznapok fogságából, és saját kertjében teremtene lehetőséget minőségi időtöltésre, zavartalan kikapcsolódásra, látogasson el a SpaTrend Expo jakuzzi kiállításra és vásárra! Tudjon meg többet az amerikai masszázsmedence gyártó termékeiről, ismerje meg a rendszeres masszázsmedence használatban rejlő előnyöket, vagy épp az esztétikus kerti bútorok és professzionális kanadai grillek által kínált lehetőségeket: látogasson el a több mint 3000 m2-es ürömi bemutatóterembe, ahol szakemberektől kaphat választ kérdéseire!

Írta: Mező Dóra
További cikkek a szerzőtől
 Facebook