Profilom 2017. június 23. Péntek - Zoltán

Számolj le a kütyük nyomkodása miatti fájdalommal


A számítógép és az egyéb kütyük monitorjai előtt ülve gyakran elfeledkezünk az időről, de a testünk nem hálás az internet világában töltött időért. Fáj a kéz, a váll, a derék, de még így sem mindig megoldható az okok teljes elhagyása. Próbáld ki gyorsan ható a vízi tornát.

A nyaralás alatt a tengerben, a Balatonban vagy a saját masszázsmedencédben is elvégezhető feladatok csak pár percet vesznek igénybe, de hatásuk sokáig tart. Segítenek kiűzni a görcsöket a fájó végtagokból, és a víz felhajtó ereje tehermentesíti a testet a helytelen testtartás miatt kialakult izomfájdalmak alól.

Elülső és hátsó vállizom

Erre a területre a vállkörzés hat serkentőleg, amelyhez merülj bele vállig a vízbe. Tégy egy vállkörzést előre, majd tart elől a vállakat pár másodpercig. Ezután jöhet a vállkörzés hátra, amit ugyancsak tarts ki egy kicsit. Ezt a szakaszos körzést ismételd meg párszor a lazító torna alatt.

Kar és kéz izom

Az egér állandó fogása miatt kialakuló kéz és alkar fájdalmak ellen, merítsd a vízbe a kezed, és erősen szorítsd ökölbe mindkét kezed. Ne engedd fel rögtön a szorítás, tartsd az öklöd szorosan 5 másodpercig. Ezt követően teljesen lazítsd el a karod, hagyd, hogy kimenjen belőle minden erő, majd ezután ismételd meg újra a feladatot még párszor.

Ujjak

A tablet, az okostelefon és a touchpad is megköveteli, hogy az ujjak állandó mozgásban legyenek. Hogy ne fájjanak az ujjak ízületei se, vesd be a zongorajátékos nevű figurát. Ehhez a vízbe merített ujjaidat feszítsd szét, majd kezd el gyorsan mozgatni őket, mintha egy nagyon gyors számot akarnál lejátszani egy zongorán. 20 másodpercig üsd a képzeletbeli klaviatúrát mielőtt megpihennél.

Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan lehet az ideális masszázsmedencét kiválasztani, töltsd le jakuzzi vásárlási útmutatónkat.

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook