Profilom 2017. június 26. Hétfő - János, Pál

A stressz még a babának is árt! Meditálj, ha várandós vagy


Izgalommal vegyes boldogsággal gondolsz a következő hónapokra. Felkészülsz életed legnagyobb kalandjára, apró és kevésbé apró döntéseket hozol, még életmódodat is gyökeresen megváltoztatod: egészséges, minőségi étrendet követsz, megszabadulsz káros szokásaidtól. Fontos azonban, hogy a belső békére is törekedj, próbáld ki a meditációt!


Ha gyermeket vársz, rendkívül fontos, hogy a stresszt messziről elkerüld. Persze nem olyan egyszerű kiűzni az életünkből azt, ami olyan szívesen részt vesz mindennapjainkban. Terhesség alatti folyamatos stresszhelyzetek később megnehezíthetik a szülést, sőt, bizonyos helyzetekben koraszülést okozhatnak. De az aggódás és feszültség gyermeked születési súlyára is hatással van.

Rendszeres meditációval megteremtheted azt a bennső, nyugodt és otthonos környezetet, amit kisbabád megérdemel. A relaxáció elsajátításával a rád váró nehézségekre is felkészülhetsz. A meditációs technikákat szülésnél is alkalmazhatod, így kevesebb fájdalmat fogsz érezni.

Az időhiány nem lehet kifogás, rengeteg technika létezik, amelyeket 5-30 percet vesznek igénybe a napodból. Nem fogod megbánni, hiszen sokkal nyugalmasabb pár hónapnak nézhetsz elébe, a szokásos felmerülő problémákat könnyebben tudod majd kezelni. Ez a pár hónap csak a Tiéd és a babádé, egészségesebbek, boldogabbak, kiegyensúlyozattabbak lesztek mindketten!

Írta: Nagy Kitti
További cikkek a szerzőtől
 Facebook