Profilom 2017. augusztus 16. Szerda - Ábrahám

Szekeres Adrien: Füledbe fülhallgató és irány futni!


A múlt hét folyamán, közösségi oldalunkon jeleztem, hogy a sztár-wellness rovatunkban egy csodás hangú énekesnővel beszélgettem. Most lerántom a leplet: Szekeres Adriennel készítettem interjút. Karrierjéről, életmódjáról, családjáról és wellness szokásairól kérdezgettem.


Hideg, esős, őszi reggelen találkoztam Szekeres Adriennel egy harmadik kerületi kellemes cukrászdában. Már az ajtóból integetett felém, és mosolyogva üdvözölt. Egy gőzölgő zöld tea társaságában kezdtük a könnyed, „csajos” beszélgetést, melyet most veletek is megosztok.


Mesélnél egy kicsit az életmódbeli szokásaidról?

Már a gyerekek születése előtt is figyeltem az étkezésre és a sportra. Tudatos étkezés alatt nem a fogyókúrát értem, hanem a minőségi táplálkozást. Nem szeretem a kész- és fagyasztott ételeket, ezért ennek elkerülése végett a családommal mindig ellátogatok hetente egyszer a biopiacra, illetve kistermelőktől vásárolok. Imádok főzni! Mindent megteszek annak érdekében, hogy a gyerekeim jó minőségű, finom ételeket egyenek. Az iskolába mindig biokenyérből készült szendvicset csomagolok nekik. Nagyon szeretik, hiszen baba koruk óta arra neveljük őket a férjemmel, hogy nagyon fontos az egészséges táplálkozás. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem eszünk néha pizzát vagy egy finom süteményt, csak fő a mértékletesség.  Azt gondolom, hogy nekünk, szülőknek képviselni kell ezt az életmódot. A gyermekimnek teljesen természetes, hogy reggelente egy doboz gyümölccsel indulnak az iskolába. Én is minden reggel egy nagy pohár frissen préselt gyümölcslevet iszom.


Említetted, hogy a helyes táplálkozás mellett sportolni is szoktál.

Gyermekkorom óta sportolok. Már a gimnáziumban is én tartottam reggelente az aerobik órákat. Most már családanyaként a jógát és a futást kedvelem nagyon. Imádok jógázni, teljesen kikapcsol. Attól függetlenül, hogy a jógapozícióknak megvan a ritmusuk és nehézségi fokuk, éppen az aktuális állapottól függően tudom erősebben vagy gyengébben végezni a gyakorlatokat. Mind a lelkemnek, mind az idegrendszeremnek nagyon jót szokott tenni ez a mozgás. Stresszhelyzetekből is teljesen el tudok lazulni a 90 perces óra után. Mindenkinek csak ajánlani tudom.


Sok olvasónk keresi a legjobb futási trükköket! Hogyan lehet a leghatékonyabban futni? Van valamiféle praktikád, trükköd, ami ennél a mozgásformánál neked bevált?

Én világéletemben azt mondtam, hogy nem tudok futni, és képtelen vagyok erre a mozgásra. Aztán egy nagyon vicces dolog történt velem, mert elmentem a fodrászomhoz, aki egy fantasztikus megjelenésű, rendkívül kedves ember, és ő mesélte nekem, hogy a futásnak köszönheti az egészségét. Számos tanáccsal látott el a sporttal kapcsolatban, és ő ajánlotta, hogy tegyek a fülembe egy fülhallgatót, és a számomra legkedvesebb dalokból készítsek egy „futó válogatást”. Ne foglalkozzak semmivel, induljak le a Duna-partra, és kezdjek el szépen, normális tempóban kocogni. Nekem bevált. Azóta több kilométert futok, és imádom, ahogy a zene inspirál és vezet. Minden hölgytársamnak üzenem, hogy meg tudjátok csinálni, csak higgyetek benne!


Szoktatok a családdal wellnessezni? Vannak spa szokásaitok?

Kedvenc évszakom az ősz, és ilyenkor nagyon szeretem az otthoni fürdőket. Mécses és zene: így zárjuk a napot. A gyerekeim is átvették ezt a szokást, ők is szoktak wellnessezni a saját fürdőszobánkban. Ha az időnk is engedi, wellness hotelekbe is szoktunk járni, ahol kimondottan imádjuk a szaunákat és a kellemes gyógyfürdőmedencéket. Én mindenkit csak arra tudok ösztönözni, hogy ne hanyagoljuk el sem a testi, sem a lelki világunkat, és fő az egészség!



 

Írta: Czető-Pauer Krisztina
További cikkek a szerzőtől
 Facebook