Élményünk az Azúr Hotelben!

Szeptemberben fontos esemény történt az életemben. A párommal megesküdtünk. A nászutat a feszített tempójú életünkbe sajnos csak nyáron tudjuk beiktatni, de azért most októberben is találtunk egy hétvégét a kikapcsolódásra.

Egyik nap, ahogy hazaértem, a férjem mosolyogva állt elém az ötlettel, hogy menjünk le Siófokra pár napra pihenni. Boldogan ugrottam a nyakába, és már tudtam is, pontosan hova szeretne menni. Négy évvel ezelőtt a négycsillagos siófoki Hotel Azúrban voltunk nyaralni, csodálatos élmény volt az a pár nap! Azóta megnyílt a szálloda PRÉMIUM szárnya is, ezúttal azt próbáltuk ki.

Október egyik legszebb hétvégéjén jutottunk le Siófokra, hiszen 26 fok volt és szikrázó napsütés. Tudom, közhelyesen hangzik, de már az első pillanatban beleszerettem a szállodába. Különleges belsőépítészeti megoldásokkal rendelkező, dohányfüstmentes szobánknak még egy hatalmas terasza is volt, ami a Balatonra nézett. Imádtuk! Az egész helyiség meghittséget, nyugalmat és luxust árasztott magából.

A szobafoglalás után egyből a wellness felé vettük az irányt, ahol tudtuk, hogy az elkövetkező napokban sok időt fogunk tölteni. Az exkluzív wellness központ az úszó- és élménymedencék mellett rönkszaunával, infraszaunával, gőzfürdővel, illat-, só-, és jégkamrával, élményzuhanyokat magába foglaló 12 elemes, balatoni panorámás szauna-parkkal várt bennünket. Egészen estig a szaunák és a medencék között „rohangáltam”. A mindennapi munkám során nagyon kevés időm jut arra, hogy masszázzsal vagy spa programokkal kényeztessem a testem, de már az első nap után úgy éreztem, hogy tele vagyok pozitív energiákkal, feltöltődtem.

Az élményfürdő és a kényeztető kezelések után, immáron átöltözve lementünk vacsorázni. A szálloda Opus étterme különleges élményeket kínál a gasztronómia szerelmeseinek. A vacsorák alkalmával friss, helyi alapanyagokból, modern technológiával elkészített ötfogásos menüsort fogyasztottunk, kellemes borok társaságában.

A rákövetkező napok szintén fantasztikusan teltek, hiszen a büféasztalos reggeli elképesztően széles választéka már pozitívan indította a reggeleket. A wellness és spa szolgáltatások mellett lehetőségünk nyílt az úgynevezett szauna rituálék kipróbálására is. A különleges és egyben meglepő, de nagyon jó hangulatú eseményt a szaunamester vezette, aki mindig nagyon közvetlen, kommunikatív volt a rituálén résztvevő vendégekkel.

A spa program egyórás volt, melynek keretében különböző hőmérsékletű szaunákban élveztük a forróságot. Minden helyszínen más-más tápanyaggal frissítettük a bőrünket. Többek között naranccsal, citrommal, mézzel, sóval, és az utolsó állomáson a gőzkabinban natúr joghurtot kentünk magunkra. Valami szenzációs volt, ezt mindenkinek ki kell próbálni! A bőröm felfrissült, puhább lett ettől a szeánsztól. Nagyon fontosnak tartom megemlíteni, hogy szauna előtt semmiképp se együnk, viszont lehetőleg sok folyadékot fogyasszunk.

Az utolsó napon kicsit szomorúan, de mégis hatalmas élményekkel feltöltődve, kipihenten hagytuk el a szállást. Az egyedi design, a személyre szabott wellness szolgáltatások és a különleges gasztronómia egyedülálló összhangja feledteti a mindennapi nyüzsgő élet kihívásait, ezért őszintén javaslom mindenkinek, hogy ha teheti, látogasson el a Hotel Azúr Prémium szárnyába.