Luxuspihenés karácsonyra!

Az utóbbi években stabilan növekszik a luxuspihenést ajándékozók száma a karácsonyi időszakban: egyre többen ajándékoznak hétvégi pihenésre beváltható üdülési élményt az ünnepekre. Az ilyen ajándékok esetében a kényelmes és gyors internetes vásárlás is egyre népszerűbb, hiszen a tavalyi évhez képest idén csaknem megkétszereződött az online rendelések száma. A pihenésre beváltható ajándékutalványok 95 százaléka személyes ajándék, a céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett – derül ki az ötcsillagos sárvári Spirit Hotel statisztikáiból.Az elmúlt években stabil növekedést mutat az exkluzív pihenésre váltható ajándékutalványok eladási statisztikája a Spirit Hotel tapasztalatai szerint. A jellemzően 1-3 éjszakára szóló ajándékutalványokat magánszemélyek vásárolják személyes ajándékként a családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek. A céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett és egyelőre még nem látszanak ezen a területen a kilábalás jelei.Az elmúlt években átalakultak az ajándékutalványok vásárlási szokásai. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egyre több vásárló bízik az online vásárlásban, a tavalyi évhez képest idén 1,7-szeresére nőtt az online rendelések száma. A legtöbb online utalványt az osztrák és a szlovák vendégek vásárolják, de a hazai vendégek körében is egyre népszerűbb az internetes vásárlás.„Idén kézzelfoghatóan növekedett az ajándékutalványok iránti érdeklődés. A legnagyobb örömmel az tölt el minket, hogy sokszor az utalvánnyal érkezők válnak a leghűségesebb visszatérő vendégeinkké, bizonyítva ezzel, hogy ők sem választhattak volna jobb ajándékot maguknak” – mondta el Lamperth Judit, a Gault & Millau által a legjobb magyar wellness szállodának választott Spirit Hotel vezérigazgatója. Az 571 férőhelyes sárvári luxushotel foglaltsága az ünnepek alatt jelenleg már több mint 80 százalékos.Forrás: Front Page Communications


Az utóbbi években stabilan növekszik a luxuspihenést ajándékozók száma a karácsonyi időszakban: egyre többen ajándékoznak hétvégi pihenésre beváltható üdülési élményt az ünnepekre. Az ilyen ajándékok esetében a kényelmes és gyors internetes vásárlás is egyre népszerűbb, hiszen a tavalyi évhez képest idén csaknem megkétszereződött az online rendelések száma. A pihenésre beváltható ajándékutalványok 95 százaléka személyes ajándék, a céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett – derül ki az ötcsillagos sárvári Spirit Hotel statisztikáiból.

Az elmúlt években stabil növekedést mutat az exkluzív pihenésre váltható ajándékutalványok eladási statisztikája a Spirit Hotel tapasztalatai szerint. A jellemzően 1-3 éjszakára szóló ajándékutalványokat magánszemélyek vásárolják személyes ajándékként a családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek. A céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett és egyelőre még nem látszanak ezen a területen a kilábalás jelei.

Az elmúlt években átalakultak az ajándékutalványok vásárlási szokásai. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egyre több vásárló bízik az online vásárlásban, a tavalyi évhez képest idén 1,7-szeresére nőtt az online rendelések száma. A legtöbb online utalványt az osztrák és a szlovák vendégek vásárolják, de a hazai vendégek körében is egyre népszerűbb az internetes vásárlás.

„Idén kézzelfoghatóan növekedett az ajándékutalványok iránti érdeklődés. A legnagyobb örömmel az tölt el minket, hogy sokszor az utalvánnyal érkezők válnak a leghűségesebb visszatérő vendégeinkké, bizonyítva ezzel, hogy ők sem választhattak volna jobb ajándékot maguknak” – mondta el Lamperth Judit, a Gault & Millau által a legjobb magyar wellness szállodának választott Spirit Hotel vezérigazgatója. Az 571 férőhelyes sárvári luxushotel foglaltsága az ünnepek alatt jelenleg már több mint 80 százalékos.

Forrás: Front Page Communications

Címkék: