Próbáld ki a szafari spakezeléseket!

• írta:
  • 2014.09.08

Ha a csillagos ég alatt luxus körülmények között aludnánk, napközben pedig elefánt szafarira, vadlesre mennénk, délután esetleg kényeztető kezelésekre vágynánk, majd vacsorára dél-afrikai ízletes falatokat csipegetnénk, akkor elsőként a Kapama Private Game Reserve jusson eszünkbe.

A Greater Kruger Nemzeti Park területén található luxus szállodakomplexum részére egyik irányból a Drakensberg hegyek alkotják a hátteret, másik oldalról a Klaserie folyó adja meg a lenyűgöző természeti környezetet. A folyóöbölnek köszönhetően testközelből figyelhetjük meg Afrika vadjait, alkalomadtán zsiráfokat, impalákat, bivalyokat, elefántokat leshetünk meg.

Többféle szállás közül választhatunk: a Kapama River Lodge tágas, légkondicionált lakosztályai saját terasszal rendelkeznek, ahonnan zavartalan kilátás nyílik az afrikai tájra, és esténként koktélozás közben a naplementében gyönyörködhetünk. Ha a Spa Suites egyikét választjuk, akkor a hatalmas mozgatható ablakok lehetővé teszik, hogy szinte eggyé váljunk a természettel. Néhány lakosztályt a plüss falikárpit, a teraszon található saját merülő medence vagy épp a kültéri zuhanyfülke tesz igazán különlegessé. Ha a Kapama Southern Campban szállunk meg, a kimagasló szolgáltatások mellett a hagyományos nádfedeles safari lounge hangulatát kapjuk. A Kapama Buffalo Camp cölöplábakon álló építménye a szafarizás vadregényes érzésére adja vissza, ám az igazán kalandvágyók a Kapuma Karula luxus sátraiban hajtják álomra a fejüket.

Az afrikai fényűzés tovább folytatódik az étkezések során is: a klasszikus, tábortűz melletti vacsorához a nyitott, nádtetős Rhino Boma vagy a romantika kedvelőinek a száraz folyómeder hangulatát visszaadó Siyatla Lounge nyújt különleges élményt. A hagyományos dél-afrikai ételek mellett megkóstolhatjuk a varacskos disznó pörköltet, a rakott kudut, az impala kolbászt és az ökörfark curryt.

Miután kigyönyörködtük magunkat Afrika csodáiban, kóstoljunk bele a teljes luxust nyújtó spakezelésekbe is. A Kapama Wellness központ a szafari spakezeléseket egy teljesen új magasságba emelte. 6 pompás kezelőszobája – melyek közrefognak egy hatalmas úszómedencét – megalapozzák a nyugodt hangulatot.

Extra tippünk:

A nemzetközi termékcsaládokon túl 5 egyedi, afrikai ihletésű kezeléssel ismerkedhetünk meg. Ebből az egyik a 4 órás Marula Miracle Moments. A frissítő ital és élénkítő zuhany után egy neroli és marula testpakolást követően rasul kezelésben lesz részünk, amelyben az afrikai orvoslás egyik nagyhatású alapanyagát a marulafa kérget használják fel, hogy bőrünk megtisztuljon és felfrissüljön. Ellazulhatunk az afrikai lopótök masszázs alatt, hogy pihenten foghassunk hozzá a könnyű ebédhez. A délutáni szieszta után egy arcmasszázzsal és egy kéz vagy lábkezeléssel zárul a kezelés.