Profilom 2018. január 21. Vasárnap - Ágnes

Brazil bortér


Az online vásárlás kényelmét nem lehet összehasonlítani egy csábos bemutatótérrel. Egyik az időnket kíméli meg, másik az érzékszerveinket kényezteti.


 

A Studio Arthur Casas tervezőirodának olyan borbárt kellett megalkotnia, mely a borozást a kikapcsolódás egy formájaként hangsúlyozza.

Az eladótér, a borospince és a raktár mellett így helyet kapott egy olvasószoba, egy borkóstoló helyiség és egy interaktív információs pult is, melyek mind a borokkal kapcsolatos adatokat hivatottak ilyen szokatlan formában tálalni.

 

Ha például egy adott bor évjárati jellemzőire vagy éppen a borásszal készült interjúkra vagyunk kíváncsiak, nincs más dolgunk, mint a kiválasztott bort az interaktív pulthoz vinni. Itt a rendszer beazonosítja az asztalra tett borosüveget, és az érintőképernyőn máris olvashatjuk az információkat. Navigálni a menüpontok között azonban nem az ujjunkkal tudunk, hanem az üveg mozgatásával, ide-oda húzogatásával az asztalon.

 

A Sao Pauló-i Mistral borbár alig száz négyzetmétere azonban nemcsak így csábítja hagyományos vásárlásra a főként online boreladás terén jeleskedő cég vásárlóit, hiszen a belsőépítészeti megoldások is szemet gyönyörködtetőek.

 

A főfolyosó különleges kanyarulata és fa felsőrésze egy szőlősort idéz, míg a palackok elegáns háttérvilágításban kelletik magukat. Külön részben, légkondicionált helyiségben találhatók a drágább borok, melyekről a fabordázatból kialakított kis könyvtárban olvashatunk kedvünkre.


Írta: Spatrend Online
További cikkek a szerzőtől
 Facebook