Brazil bortér

Az online vásárlás kényelmét nem lehet összehasonlítani egy csábos bemutatótérrel. Egyik az időnket kíméli meg, másik az érzékszerveinket kényezteti.


Az online vásárlás kényelmét nem lehet összehasonlítani egy csábos bemutatótérrel. Egyik az időnket kíméli meg, másik az érzékszerveinket kényezteti.


 

A Studio Arthur Casas tervezőirodának olyan borbárt kellett megalkotnia, mely a borozást a kikapcsolódás egy formájaként hangsúlyozza.

Az eladótér, a borospince és a raktár mellett így helyet kapott egy olvasószoba, egy borkóstoló helyiség és egy interaktív információs pult is, melyek mind a borokkal kapcsolatos adatokat hivatottak ilyen szokatlan formában tálalni.

 

Ha például egy adott bor évjárati jellemzőire vagy éppen a borásszal készült interjúkra vagyunk kíváncsiak, nincs más dolgunk, mint a kiválasztott bort az interaktív pulthoz vinni. Itt a rendszer beazonosítja az asztalra tett borosüveget, és az érintőképernyőn máris olvashatjuk az információkat. Navigálni a menüpontok között azonban nem az ujjunkkal tudunk, hanem az üveg mozgatásával, ide-oda húzogatásával az asztalon.

 

A Sao Pauló-i Mistral borbár alig száz négyzetmétere azonban nemcsak így csábítja hagyományos vásárlásra a főként online boreladás terén jeleskedő cég vásárlóit, hiszen a belsőépítészeti megoldások is szemet gyönyörködtetőek.

 

A főfolyosó különleges kanyarulata és fa felsőrésze egy szőlősort idéz, míg a palackok elegáns háttérvilágításban kelletik magukat. Külön részben, légkondicionált helyiségben találhatók a drágább borok, melyekről a fabordázatból kialakított kis könyvtárban olvashatunk kedvünkre.


Címkék:

Előző Post

Nemzeti bornap