Profilom 2018. január 18. Csütörtök - Piroska

A sörös jakuzzis reklám hatásos: sokan "suttyónak" tartják a srácot!


Ahogy korábbi cikkeinkből kitűnik, a jakuzzik meglehetősen bevállalós teremtmények. Börtönlátogatás, fára mászás, lesiklóverseny, hogy csak párat említsek tevékenységi körükből. Szükség is van a nyitott szemléletre, mert a reklámszakemberek előszeretettel használják a jakuzzit a különféle termékek promótálásához. Ebből pedig a legritkább esetben jön ki jól a masszázsmedence.

Az első reklám egy söré. Egy pihenésre és ellazulásra vágyó nő mellé érkezik bombaként az oldalborda, aki – hogy a sör miatt-e, azt nem tudom, de némileg ellentétes érzelmeket képvisel, mint a páros hölgy tagja. A kissé szexista reklámból, ha mást nem is, annyit biztosan megtudhattunk, hogy a sör és a pihenés nem kompatibilis a jakuzzikkal. Meg a nőkkel.  

Ezúttal egy békésen ejtőző páros tölti jól megérdemelt pihenését az éjszakában, De nem várt, meglepő fordulattal, és viharos gyorsasággal záródik az este. A Wells Fargo reklámja ötletes, és jó hír, hogy a forgatás során egyetlen masszázsmedencének sem esett bántódása. És ez több mint amit a Heinz ketchup reklámja el tud mondani, amelyben egy kádnyi piros szószban ülő középkorú férfi szerepel. Teljes sokk nekünk, és a medencének is.  

A most következő reklámokban a jakuzzi a megszokott módon működik, de a pancsolni vágyók már a legkevésbé sem nevezhetőek megszokottnak. Vagy normálisnak. A két reklám üzenete magáért beszél. A jakuzzi mindenkinek jár nemtől, kortól vagy fajtól függetlenül. Még egy seprűnek is vannak érzései…

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook