A Tiffany új, esküvői reklámja az azonos neműek házassága mellett kampányol

  • írta:
  • 2015.01.21

A Tiffany, története során először, meleg párral reklámozza jegygyűrűit. A cég azt szeretné hangsúlyozni kampányával, hogy a szerelem minden formája szép.


A Tiffany, története során először, meleg párral reklámozza jegygyűrűit. A cég azt szeretné hangsúlyozni kampányával, hogy a szerelem minden formája szép.

Az ékszergyártó cég „Will You?” (hozzám jönnél) reklámkampányának egyik plakátján két fiatal férfi látható, ahogy egymás mellett ülnek egy elegáns lépcsőn New York közepén. A főszereplő urak az életben is egy párt alkotnak, a képeket Peter Lindbergh fotós készítette.

Linda Buckey, a Tiffany & Co. szóvivője elmondta, hogy a fotósorozattal az a céljuk, hogy a 178 éves ékszergyártó cég olyanokat is elérhessen a termékeivel, akik eddig nem gondoltak arra, hogy tőlük vegyenek jegygyűrűt. Például a reklámsorozat egy másik plakátján az oltár előtt álló pár látható a gyerekükkel, utalva arra, hogy a gyerekvállalás olykor megelőzi az esküvőt, vagy nem az első házasságukra készülnek a felek.

Linda kihangsúlyozta: „Manapság nem mindig vezet egyenes út az esküvőhöz. Az igaz szerelem akár többször is rátalálhat az emberre élete során és sokféle formája lehet.”

Nem a Tiffany az egyetlen cég, mely reklámjaiban támogatja az azonos neműek házasságát. Az elmúlt időszakban, a Gap, a Banana Republic és a J. Crew is hasonló fotókkal népszerűsítette termékeit.

Címkék: