Elismerő imázsfilm készült Magyarországról

A külföldi turistákban kétféle kép él hazánkról: aki járt már nálunk, abban a 80'-as évekbeli csikós népviselet, a gulyásleves és a melankólia képét vitte magával. Aki még nem volt, ők a mosolytalan szürkeséget látják bennünk.


A külföldi turistákban kétféle kép él hazánkról: aki járt már nálunk, abban a 80'-as évekbeli csikós népviselet, a gulyásleves és a melankólia képét vitte magával. Aki még nem volt, ők a mosolytalan szürkeséget látják bennünk.

Egy fiatal és nemzetközileg is elismert rendező testvérpáros, Kostil Danila és Kostil Luka törte meg ezt a hangulatképet rólunk, amikor elkészítették az új imázsfilmet Magyarországról. 

A kisfilm először a világhírű londoni World Travel Market rendezvényen debütált 2013. november 4-én, ahol több ezren kísérhették figyelemmel a magyar filmprodukciót.  

A koncepció kialakításakor a legfőbb cél az volt, hogy más életérzést társítsanak az országunkhoz, és új perspektívában köszönjön vissza a sok-sok turisztikai látványosság, a programlehetőségek, az építészeti csodáink, és az íncsiklandozó ételeink.

A „Think Hungary – More than expected” (Magyarország – több, mint amit várt) szlogen felhívó szándékú, hiszen Magyarország jóval több, mint amire emlékeztek, amit sejtettek, vagy amire számítottak. 

Kaptunk azért elismeréseket is:

A neves amerikai utazási magazin, a Condé Nast Traveler olvasói szerint például Budapest a második legjobb város a világon. A világ legnagyobb útikönyv-kiadója, a Lonely Planet olvasói az A38 hajót választották a világ legjobb bárjának. 

A CNN Travel szerint a Központi Vásárcsarnok Európa legvonzóbb fedett piactere. A margitszigeti Palatinus Strandfürdőt is betette a legszebb szabadtéri medencéket számba vevő tízes listára a brit The Guardian. 

Címkék: