Profilom 2017. október 17. Kedd - Hedvig

Férfias fitnesz programok


A férfiak is szeretnek fitneszterembe járni, és nem csak az ugráló lányok miatt. Ám zumba-step-hot-aerobikra mégsem iratkozhatnak fel, elvégre mégis csak tombol a tesztoszteron. A három legnépszerűbb férfias fitneszóra típus következik:

Boksz

Még nem vereti szét az ember a fejét, de már keménynek érezheti magát. Egy igazán jó fitnesz bokszedzést egykori bokszolók, vagy edzők tartanak. Az óra elemeit saját sportjuk felkészülési időszakából állítják össze. Mozgásfajták: ugrókötelezés, fekvőtámasz, hasprés, hajolgatás, ütéskombinációk gyakorlása levegőben és bokszzsákon. És közös megegyezéssel az óra végén egy kis egymásra csapkodás is megengedett, de szigorúan erő bevitele nélkül.

Boot Camp

Ha nem elég kemény a boksz, jöhet a katonai kiképzések elveit és mozgástípusait alapul vevő edzőtábor. Futás, erősítő gyakorlatok és kitartást növelő gyakorlatok ideális keveréke, melynek végére nem csak testben, de lélekben is alaposan kimerül az ember.

Spinning

A szobabiciklis edzések kifejezetten az állóképességre mennek rá, és a Tour de France láttán ki merné azt állítani, hogy a kerékpározás lányos. Ráadásul ezeken az órákon nem ritka a koedukált ismerkedési versenyszellem sem.

Írta: Mizsei Károly
További cikkek a szerzőtől
 Facebook