Profilom 2017. december 16. Szombat - Etelka, Aletta

Szenvedélyes pillanatok a jakuzzi mellett


Zongorakoncert és fergeteges hangulat fogadta a SpaTrend Expo megnyitóján a közönséget. A friss élményekről a cég ügyvezetője Vezse Roland mesélt nekünk. 

Május 2-val megnyílt a 16. SpaTrend Expo. Milyen tapasztalatokkal zárult a nyitónap?

Nagyon jól sikerült, hiszen egy olyan közönséget láttunk vendégül, akik ügyfélkörünkből, barátainkból állt. Nekik szerettünk volna maradandó emléket szerezni a megnyitó esttel. A délutánt egy könnyed zenei összeállítással kezdte az Eklektik Gypsy Band, majd Szentpéteri Csilla és zenésztársai adtak fantasztikus koncertet. Volt egy meglepetés fellépőnk is, Szirota Jennifer, aki vendégként volt hivatalos, de végül a színpadon láthattuk őt viszont elbűvölő hangjával. Grill teraszunkon a Broil King grilleken készített ízletes falatokat az AX borászat zamatos nedűivel öblíthettük le. Igazi lounge hangulat kerekedett az estéből. 

Május 11-ig tart az Expó. Aki kilátogat hozzátok, mire számíthat?

Arra, hogy nyugodtan, kellemes körülmények között, elég időt rászánva, körültekintően tudja megismerni a termékeinket. Most nem kell gyorsan, nyomás alatt dönteni, bőven van idő az alapos információgyűjtésre. Ki lehet próbálni a kerti bútorainkat, részletekbe menően megismerhetők a masszázsmedencék.   

Az elmúlt években miként változott a magyar piac?

A minőség irányába, a mennyiség hátrányára mozdult a piac. Évekkel ezelőtt a vásárláskor az ár döntött, ma már a különleges termékek vonzzák az érdeklődőket. Egyre jobban hajlanak az emberek a nívósabb termékek felé, és ennek mi nagyon örülünk. 

Visszatérő vásárlóitok vannak?

Igen, hiszen 10 éve indítottuk el a vállalkozásunkat. Ez alatt az idő alatt sokan új házba költöztek, nyaralót vettek, felnőttek a gyerekek. Ezek mind olyan élethelyzetek, amelyek megkívánhatnak egy új terméket. Az elégedett és boldog vevő ilyenkor újból hozzánk jön egy újabb jakuzziért, szaunáért. 

Meg kell még magyarázni, miért jó a házi wellness?

Ez az egész kicsit olyan, mint a gépkocsi vásárlás. Időbe telik, amíg a márkákat megismerjük, és csak utána következik, hogy a saját igényeink alapján ki tudjuk választani a család kedvencét. Egy élet alatt maximum egy vagy két masszázsmedencét vásárolnak, hiszen 10-20 évet is kiszolgálhatnak. Mivel elhamarkodott döntést hozhatnak az emberek, ezért fontos, hogy egy Expo keretén belül megfelelő információval lássuk el az érdeklődőket. Ezt az erőfeszítést nem szabad megspórolni. 

Ki a jakuzzik célközönsége?

A jakuzzi használata majdnem kortalan. Alapvetően a különböző korosztályok más-más szempontok szerint hozzák meg a döntésüket. Ha általánosítani szeretnénk, akkor azt mondhatjuk, hogy a 25-40 évesek a baráti összejöveteleket, családi együttlétet tartják fontosnak, illetve a sportolás kiegészítéseként az izmok fellazítására használják a masszázsmedencét. A 40-50 évesek pedig leginkább életminőségük javítására, rekreációra, terápiás céllal veszik igénybe. Számukra fontos, hogy a napot masszázzsal indítsák és úgy is fejezzék be. 

A jakuzzi luxus lenne?

Abban az értelemben nem, hogy ez egy mindennapi használati tárgy, csak kicsit magasabb árkategóriát jelent. Kategóriákon belül egyeseknél az a luxus, ha sok fúvókával rendelkezik, van benne tévé, fény és hangtechnika. Másnak az a fontos, hogy hosszútávon nyugalmat és gazdaságos fenntarthatóságot biztosítson a család számára. 

Van szezonja?

Nincs. Sokan azt gondolják, a jakuzzi egy nyári témakör, valójában az év minden napján, akár -20 vagy +40 fokban is lehet használni. Az a célunk, hogy rámutassunk arra, a mindennapi masszázs mellett egy nagyon kellemes, meleg vizes fürdőzés élményét adja. 

Írta: Kovács Nóra
További cikkek a szerzőtől
 Facebook