3 tipp az egészségesebb új évhez

Ki ne szeretne egészséges, kiegyensúlyozott és boldog lenni jövőre? Sajnos vannak olyan tényezők, amelyekre nincs befolyásunk, de számtalan olyan is akad, amiért nekünk kell tenni. Mondok mindjárt hármat is.


Csökkentse a cukrot!

A hozzáadott cukrokból észrevétlenül lehet nagy adaggal bevinni a szervezetbe, mert olyan termékekbe is tesznek, amelyekről nem is gondolnánk. Az ünnepi időszak után, amúgy is jól jön majd a szervezetnek egy kis pihenés, ezért kezdje az új évet kevesebb cukorral, hosszú távon a szervezete is meghálálja majd.

Aludjon többet!

Ez egy olyan új évi fogadalom, ami elsőre könnyűnek tűnik, de a gyakorlatban nem is olyan egyszerű betartani. A rengeteg tennivaló elintézése sokszor az alvástól von el időt, csakhogy egy idő után ez a visszájára is fordulhat. A kialvatlanság figyelemzavarhoz, koncentrációvesztéshez és krónikus fáradsághoz vezet.

Stresszmentesen jövőre!

A modern kori megbetegedések jelentős része erősen összefügg a túlzott cukorbevitellel és a stresszel. Ez utóbbit nem könnyű csökkenteni, mert gyakran nem mi uraljuk a helyzetet, de a stresszre adott válaszreakciót már tudjuk befolyásolni. Keressen olyan lazító tevékenységet, ami kikapcsolja, mint például a masszázsmedence. A forró vizes hidromasszázst kínáló eszköz hatékony társ a stressz fizikai tüneteinek csökkentésében, és a mélyebb, pihentetőbb alvás elérésében is segít. Anyagcsere fokozó hatása miatt az emésztésre is kedvezően hat, bár a kevesebb cukorbevitelben nem segít. Háromból kettőben azonban aktívan támogat, hogy jövőre még egészségesebb és kiegyensúlyozottabb lehessen.