Profilom 2017. október 18. Szerda - Lukács

Jakuzzis feladatok térd fájdalomra


A térd fájdalom minden életkorban megkeserítheti a mindennapokat. Lehet egy túlerőltetés, rossz mozdulat vagy valamilyen kopás következménye, ami nem hagy aludni éjszaka. Masszázsmedencés gyakorlatokkal azonban megerősítheted a térd körüli izmokat, ami csökkenti a fájdalmat.

Nem minden térdprobléma kezelhető a combizmok fejlesztésével, de sok esetben nyújthat enyhülést, ha megerősíted a négyfejű combizmot. Ezek az izmok fontos szerepet játszanak a lépésekből adódó rázküdások elnyelésében és a hajlítások valamint a megerőltető mozgások térdre ható nyomását is felveszik, ezzel tehermentesítve a fájó szervget.

Használd ki tehát a meleg víz fájdalomcsökkentő hatását, és a víz felhajtóerejét, amitől könnyebben végezhetőek el a vizi feladatok, és akár naponta csináld végig ezt a két gyakorlatot.

Lábemelés

Ülj bele a medencébe, a lábak legyenek 90 fokban, térben behajlítva. Térdtől kezd el kinyújtani, tehát a padlóról felemelni a lábad, amíg teljesen egyenes nem lesz a láb. Ezt a pozíciót tartsd ki három másodpercig, majd ereszd vissza a lábat. A két lábbal egyszerre is végezheted a feladatot. Ezt ismételd meg 15-ször.

Izomfeszítés

Ülj kinyújtott lábbal és a hátadat megtámasztva a medencében. Emeld fel 15 centire a lábad a fekvőhelyről és feszítsd be a comizmokat. 10 másodpercig tartsd ki a pózt, majd tedd le a lábad éspihenj 3 másodpercig. Ezt ismételd meg 10-szer.

Szerezd be masszázsmedencédet most kedvezményes áron!

Írta: Peitli Csilla
További cikkek a szerzőtől
 Facebook