Rekordszámú jakuzzi talált gazdára Magyarországon

Az idei év az otthon nyaralást hozta a legtöbb magyar család életébe. A Covid19 sok mindenkinek megváltoztatta a pihenési szokásait. A legtöbben a nyaralás helyett az otthoni wellnesst választották. Így sok ezer jakuzzi és wellness termék talált gazdára kis hazánkban.


Az idei év elég forradalmian indult. Március elején hirtelen olyan hírek érték utol az emberiséget, amely hosszú időre elvette a kedvünket és persze a lehetőségeinket a mobilitástól. Az elején az egész világ ijedten nézte ennek a globális hatását, de egy dologra hamar rájöttünk: OTTHON FOGUNK MARADNI!...méghozzá jó sokáig. 

Az otthoni wellness már jó néhány éve divatba jött, de nemcsak szóbeszéd, hanem tettek formájában is. Az utóbbi években olyan sokan rendeztek be maguknak otthoni wellness teret, kültéri konyhát, nappalit, helyeztek el a kertjükben kültéri ellenáramoltatós vagy terápiás jakuzzit, hogy az már eddig is csoda volt. A wellness ipar fellendült, és mindenki abban kezdett el hinni hogy a mindennapi masszázsmedence használat nagyban hozzájárul az immunrendszerünk, mozgásszerveink, az izmaink és a lelkünk egyensúlyban tartásához. 

A Covid első hulláma alatt az embere rájöttek arra, hogy az idén, de lehet, hogy még 2021-ben sem nagyon lesznek külföldi utazások, kiállítások, nagyszabású partik, nem fontos a mobilitás és a turizmus. Helyette elkezdtünk a saját egészségünkre, jól-létünkre, környezetünkre költeni, de nem is akárhogyan. 2020-ban annyi jakuzzi talált gazdára Magyarországon, mint azelőtt akár 5-6 év leforgása alatt. Az emberek az otthoni wellness-ben kezdték azt meglátni, amit eddig az utazások biztosítottak számukra: a kikapcsolódást, a feltöltődést és a minőségi módon együtt töltött időt. 

A hazai wellness ipar időben ébredt. A SpaTrend például éppen most indította útjára a SpaTrend Expo Globalt, amely arról szól, hogy mindenki kötetlenül és kellemes környezetben ismerheti meg a wellness világ szinte minden vívmányát, méghozzá úgy, hogy a lehető legkevesebbet kelljen utazni hozzá. Az ország 4 pontján egyszerre megrendezett Jakuzzi, kerti bútor és grill vásár minden igényt igyekszik kielégíteni, és mindenkit igyekszik felvilágosítani arról, hogy hogyan is érdemes elkezdeni egy jakuzzi kiválasztását. A masszázsmedencék nemcsak hazánkban, hanem a világ minden táján a jelen korszak legnépszerűbb használati tárgyává váltak. Jakuzzit vesz ma mindenki, aki él és a koronavírustól való félelem miatt nem mozog.

A SpaTrend Expo a hazai pályán mozgó SpaTrend-nek a bemutató rendezvénye. A négy helyszínen megrendezésre kerülő jakuzzi vásár gyönyörű környezetben található, bármely bemutatóterembe látogatunk is el.

A SpaTrend Expo sztorija nagyon érdekes, mivel több, mint 13 éve itt találja meg végleges helyét a legtöbb masszázsmedence, amit hazánkban telepítenek. A SpaTrend Expo-t megelőzte egy 3 napos élő bejelentkezés, ami azért jött létre, hogy beharangozza és népszerűsítse ezt a jeles wellness-eseményt. 

Ha a jelenleg hazánkban érzékelhető wellness láznak hihetünk, akkor gyorsan autóba pattanunk és meglátogatjuk a wellness magyar seregszemléjét. Ha pedig választani szeretnénk a megannyi jakuzzi közül, akkor a videók segítségével biztosan nem lesz nehéz dolgunk: jó videózást kívánunk!