Tuti módszer a stresszcsökkentésért és a pihentető alvásért

A mindennapi élet rengeteg stresszel jár, kezdve a közlekedéssel, a munkahelyen át egészen a közéletig. Az idei tél és tavasz még az újonnan megjelent vírus gyors térhódításával is súlyosbított, ami egyértelműen rányomja a bélyegét a közhangulatra. Az utazásokat sorra mondják le és a szórakozást, kikapcsolódást jelentő tömeges események, mint a színház, koncert sem biztos, hogy megrendezésre kerül. Hol pihenje ki akkor az ember a mindennapi stresszt és fáradalmakat?


A legjobb stresszcsökkentő eszközért nem kell messzire menni, elég csak a kerti jakuzziig. Ilyen nehéz időkben receptre kellene felírni a masszázsmedence használatot, hiszen kiválóan oldja a szorongást, csökkenti a fájdalomérzetet, orvosolja a kimerültséget és segít a gyors és pihentető alvás elérésében. A meleg vizes masszázzsal dolgozó rafinált berendezések használatát lázas betegség esetén kerülni kell, nehogy a szervezet túlterhelődjön, ezért biztos lehetsz benne, hogy még a közösségi pezsgőfürdőkben sem futhatsz össze lázas nagybetegekkel. A víztisztításhoz használt klór ráadásul elpusztítja a vírusokat, így a meleg víz is tökéletesen biztonságos egy lazító fürdőre.

A legnagyobb kényelmet és biztonságot természetes a saját, otthoni, külön bejáratú medencében élvezheted, de annyi pozitív hatása van egy masszázsmedencének, hogy saját híján a day spa-k és wellness hotelek kínálatát is érdemes megfontolni.

Vagy szerezd be a sajátodat még most, március 14-ig, amíg tart a SpaTrend Expo, és a legújabb modellek közül válogathatsz kedvezményes áron.

Bárhova is mész, a stresszcsökkentés garantált! Hogyan működik a varázslat? Tudományos alapon! Több kutatás is foglalkozik (E. J. Sung and Y. Tochihara - Journal of Physiological Anthropology and Applied Human Science vagy Dr. Bruce Becker – Washington State University) azzal, hogy már egy rövid (20 perces) meleg vizes fürdő is hatékonyan csökkenti a stressz lelki és fizikai tüneteit. A meleg hatására ellazulnak az izmok, amitől az egész test elernyed és ez az agynak olyan üzenetet közvetíti, hogy most már elmúlt a feszült készültség és eljött a pihenés ideje. A görcsök feloldódnak, az izmok lazábbá válnak és az egész – olykor észre sem vett – feszültség kiszáll a testből. Ez a hatás fokozható a masszázsprogramok bevetésével, ami az órák óra merev izmokat dolgozzák meg, hogy elmúljon minden apró visszamaradt kellemetlen hatás.

Az már csak külön plusz, hogy a meleg vízben ülve a test belső maghőmérséklete csökken, ahogy a meleg a felszíni bőrfelületek felé áramlik. Mivel egész pontosan ez történik akkor is, amikor a test alváshoz készül, így a fürdővel előidézhetjük a szervezet felkészülését a pihenésre, tehát ágyba kerülve gyorsabban és kilazultabban alszunk majd egy kiadós pezsgőfürdő után.