Kétszeres Magyar Brands díjat nyert a hazai wellness cég - Interjú Vezse Roland ügyvezető igazgatóval

A SpaTrend idén nemcsak az Üzleti Márka kategória díját nyerte el a Magyar Brands megmérettetésen, hanem az Innovatív Márka díjat is hazavihette. Ez a kétszeres elismerés egyértelműen bizonyítja, hogy a cég hosszú távon is képes megfelelni a legmagasabb szakmai és ügyfél-elvárásoknak. Az alábbiakban Vezse Roland ügyvezető igazgatóval beszélgettünk a díj jelentőségéről és a SpaTrend mögötti filozófiáról.


A Magyar Brands díj jelentősége

A Magyar Brands díj olyan hazai márkák munkáját ismeri el, amelyek hosszú távon is bizonyítják megbízhatóságukat, ügyfélközpontúságukat és innovációs képességüket. A SpaTrend esetében ezek az értékek nem csupán szavak, hanem a mindennapi munka alapkövei.

„Az Üzleti Márka kategóriában elért díjunk különösen fontos számomra” – kezdi Roland. „Ez az elismerés azt mutatja, hogy az ügyfélkapcsolataink, a szolgáltatásaink minősége és az üzleti stratégiánk a magyar piacon kiemelkedő szintet képviselnek. Ez nemcsak nekünk jelent visszaigazolást, hanem ügyfeleink számára is, akik érzik, hogy egy stabil és megbízható márkát választanak.”

Az Innovatív Márka díj pedig azt hangsúlyozza, hogy a SpaTrend képes új utakat találni és folyamatosan fejlődni. „A modern technológiák bevezetése és a kreatív megoldások keresése mindig is a vállalatunk DNS-éhez tartozott. Ez a díj annak a jele számomra és a csapatom számára, hogy jó úton járunk” – teszi hozzá.

A közös siker mögött álló csapat

Roland az elismeréseket elsősorban a csapatának és ügyfeleinek ajánlja. „Ezt a sikert nem egyedül értem el. Ez a díj mindannyiunk közös munkájának eredménye. A SpaTrend csapata, partnereink és természetesen vásárlóink mind hozzájárultak ahhoz, hogy ma itt tarthassunk. A napi szintű elkötelezettség, az ügyfelek iránti figyelem és a szakmai tudás az, ami valóban megkülönböztet minket másoktól.”

A beszélgetés során többször is visszatért az emberek fontosságára: „Hálás vagyok, hogy ilyen elkötelezett csapattal dolgozhatok együtt. Ez az elismerés nemcsak a mi sikerünk, hanem azoké is, akik hisznek bennünk és a termékeinkben.”

Út a jövőbe

Az elismerések a SpaTrend számára nem a célt, hanem egy újabb kiindulópontot jelentenek. „Ez az elismerés újabb bizonyíték arra, hogy érdemes folytatnunk azt az utat, amit közösen kijelöltünk. Továbbra is azon dolgozunk, hogy még több ember számára tegyük elérhetővé a wellness életérzést. Szeretném, ha a SpaTrend név nemcsak egy márkát jelentene, hanem egy olyan értéket, amelyet mindenki szívesen választ.”

A jövőre vonatkozó tervekről Roland optimistán beszélt: „Büszkén tekintek a jövőbe, és alig várom, hogy újabb sikerekkel gazdagítsuk ezt az utazást. Ez a díj nemcsak motivál, hanem felelősség is: meg kell mutatnunk, hogy továbbra is méltók vagyunk rá.”

Köszönet és elismerés

Az interjú végén Roland külön megköszönte mindazoknak, akik hozzájárultak a SpaTrend sikereihez. „Köszönöm mindenkinek, aki részese volt ennek a fantasztikus eredménynek. Bízom benne, hogy még sok hasonló pillanatot ünnepelhetünk együtt.”

A SpaTrend kétszeres Magyar Brands elismerése nemcsak egyéni, hanem közösségi siker is. Egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a megbízhatóság, az ügyfélközpontúság és az innováció olyan értékek, amelyek valóban meghatározzák egy márka sikerét.

Címkék: