- írta: Peitli Csilla
Különleges reklámot talált ki idén a KFC: csirke illatú napvédőt
- írta: Peitli Csilla
- 2016.08.23
Sült csirkéket áruló népszerű étteremlánc új reklámkampányában napvédőkrémeket ajándékoz a leggyorsabbaknak, akik készek lecsapni a limitált példányszámban gyártott, sült csirke illatot árasztó krémre.
Sült csirkéket áruló népszerű étteremlánc új reklámkampányában napvédőkrémeket ajándékoz a leggyorsabbaknak, akik készek lecsapni a limitált példányszámban gyártott, sült csirke illatot árasztó krémre.
A 30 faktoros készítmény teljes értékű napvédőként működik, egy kis extra illatanyaggal, aminek hatására a felhasználó maga is illatozó finomsággá válik. Az íncsiklandó aroma ellenére a termék természetesen nem ehető, de a bőr védelméről gondoskodik, hogy az illat ellenére mi magunk ne váljunk sült csirkévé a napon.
Ha maradnál a hagyományosabb, semlegesebb illatoknál, hogy a parti sirályok ne kövessenek mindenhova, válaszd a !QMS Cellular Sun Protectiont, ami a káros napsugarak kiszűrése mellett segít a bőr lebarnulásában is.