- írta: Vezse Roland
Itt aztán kő kövön marad!
- írta: Spatrend Online
- 2013.12.02
Az a jó a 21.századi boltokban, hogy már nem csak a vásárlást lehet élvezni, hanem a helyet is, amit a termékek köré szántak a designerek. Eszünkbe jutott valaha, hogy az egyre elterjedtebb, biztonságos kőkerítés egyszer egy üzlet belső terének az alapkoncepciója lesz?
Az a jó a 21.századi boltokban, hogy már nem csak a vásárlást lehet élvezni, hanem a helyet is, amit a termékek köré szántak a designerek. Eszünkbe jutott valaha, hogy az egyre elterjedtebb, biztonságos kőkerítés egyszer egy üzlet belső terének az alapkoncepciója lesz?
Ezt szeretjük a tervezőkben: fantáziájuk határtalan, megoldásaik egyediek, még akkor is, ha az alapötlet máshonnan származik.
Hölgyek, Urak, ugye kőkeményen elvernétek néhány eurót ti is ebben a cipőüzletben? A márka egyébként Luiza Barcelos nevét jegyzi, az üzlet designere Pedro Lazaro, s ha utazni támadna kedvetek, azt is eláruljuk, hogy Brazíliában található Belo Horizonte, Rio és Sao Paulo városaiban.