- írta: Peitli Csilla
Elismerő imázsfilm készült Magyarországról
- írta: Spatrend Online
- 2013.12.02
A külföldi turistákban kétféle kép él hazánkról: aki járt már nálunk, abban a 80'-as évekbeli csikós népviselet, a gulyásleves és a melankólia képét vitte magával. Aki még nem volt, ők a mosolytalan szürkeséget látják bennünk.
A külföldi turistákban kétféle kép él hazánkról: aki járt már nálunk, abban a 80'-as évekbeli csikós népviselet, a gulyásleves és a melankólia képét vitte magával. Aki még nem volt, ők a mosolytalan szürkeséget látják bennünk.
Egy fiatal és nemzetközileg is elismert rendező testvérpáros, Kostil Danila és Kostil Luka törte meg ezt a hangulatképet rólunk, amikor elkészítették az új imázsfilmet Magyarországról.
A kisfilm először a világhírű londoni World Travel Market rendezvényen debütált 2013. november 4-én, ahol több ezren kísérhették figyelemmel a magyar filmprodukciót.
A koncepció kialakításakor a legfőbb cél az volt, hogy más életérzést társítsanak az országunkhoz, és új perspektívában köszönjön vissza a sok-sok turisztikai látványosság, a programlehetőségek, az építészeti csodáink, és az íncsiklandozó ételeink.
A „Think Hungary – More than expected” (Magyarország – több, mint amit várt) szlogen felhívó szándékú, hiszen Magyarország jóval több, mint amire emlékeztek, amit sejtettek, vagy amire számítottak.
Kaptunk azért elismeréseket is:
A neves amerikai utazási magazin, a Condé Nast Traveler olvasói szerint például Budapest a második legjobb város a világon. A világ legnagyobb útikönyv-kiadója, a Lonely Planet olvasói az A38 hajót választották a világ legjobb bárjának.
A CNN Travel szerint a Központi Vásárcsarnok Európa legvonzóbb fedett piactere. A margitszigeti Palatinus Strandfürdőt is betette a legszebb szabadtéri medencéket számba vevő tízes listára a brit The Guardian.