Robotok és zamatos borok a SpaTrend Expón

  • írta:
  • 2014.05.10

A Spatrend Expo 16. alkalommal nyitotta meg kapuit. A kiállítás a sikerét nem csupán a fantasztikus masszázsmedence és a pazar kerti bútor kínálatnak köszönheti, hanem a partnercégek részvételének is.


A Spatrend Expo 16. alkalommal nyitotta meg kapuit. A kiállítás a sikerét nem csupán a fantasztikus masszázsmedence és a pazar kerti bútor kínálatnak köszönheti, hanem a partnercégek részvételének is.

De nézzük csak, hogyan gondolkodnak a partnerek a közös kiállításról:

Már az Expo nyitó eseményén, a VIP esten egy nagyon izgalmas pincészettel találkozhattunk, az Ax&Ax látványborászattal, akik a Balaton északi partjáról, Kéthelyről érkeztek. „A bor és a wellness között ősidők óta kapcsolat áll fenn. Mindkettő a harmóniát hordozza magában. Akár otthon, akár más környezetben wellnessezzünk, egy pohár bor kíséretében teljesen más élményben lesz részünk”. – osztotta meg velünk gondolatát Garami Mária, az Ax borászat bor kóstoltatója.

A kiállításon megismerhettük az egyik legprofibb árnyékolástechnikára specializálódott céget. A Predex Árnyékolástechnikát, aki 14 éve segít vevőinek kordában tartani a napfényt a kertben, az udvaron, vagy a teraszon. Barkó Péter, a cég tulajdonosa szerint a SpaTrend Expón való részvétel az ügyfélkör egyezése miatt reményeik szerint növeli majd a forgalmukat. „Második éve vagyunk jelent az Expón, és abban bízunk, hogy az egymásra épülő folyamatok most realizálódnak. Reméljük, hogy az, aki vásárolt vagy most tervezi egy medence megvételét, az szeretne a kertjében valamilyen módon árnyékolni is. Mi erre kínálunk megoldási lehetőségeket.”

Új partnerként köszönthettük a Robotgurut, aki robotkészülékeivel teszi otthonosabbá kertünket, medencénket. „Egy szép kertben, egy szép jakuzzi mellett helye van egy hightech, modern fűnyíró-, vagy medencetisztító robotnak is. Azt gondoljuk, hogy ezek a termékek nagyon jól kiegészítik egymást, és tökéletesen megférnek egymás mellett, hiszen ugyanazt az eredményt adják: több szabadidőt és értékes pillanatokat szerezhetünk magunknak” – fűzte hozzá Hárs Ildikó.

Károlyi Zoltán a Károlyi Kert képviselője szerint minél több szakma találkozik, annál több érdeklődő érkezhet egy kiállításra. A kezdeti információszerzésen túl a megrendelésekben is bízik, és mint mondta, ha akár csupán néhány potenciális vevővel találkoznak, már nem volt hiábavaló a jelenlétük. A bizakodásuknak alapot adott a SpaTrend erős marketing kampánya is.

„Azt láttuk, hogy az elmúlt években egyre nagyobb hírverést keltettek, és még a saját ügyfeleink is lelkesen meséltek a SpaTrend Expóról. Ismerve a Roland (Spatrend ügyvezetője – szerk.) maximalizmusát és precizitását, azt gondoltam, hogy egy közös megjelenés csak előnyünkre válhat. A rendezvényen megpróbáljuk a saját tudásunkkal kiegészíteni az ő tevékenységüket. Ezzel is több vevőt generálva egymásnak.” – tette hozzá a professzionális uszodatechnikai gépeket forgalmazó cég vezetője.  


Címkék: