- írta: Peitli Csilla
Természetes anyagok és exkluzív wellness enteriőrök - Karsai Ildikó és Kamenyiczki Kinga tervei
- írta: Vöröss Kata
- 2021.02.16
Funkcionális ötletpályázatot írt ki a SpaTrend a lakberendező és belsőépítész szakma hazai képviselői számára. Az ürömi bemutatóterem átalakítását célzó kiírásra érkezett Karsai Ildikó és Kamenyiczki Kinga pályaműve, mely egy olyan vevőorientált bemutatótér megalkotását helyezte a középpontba, ahol a legigényesebb ügyfelek és partnerek fogadása, kiszolgálása exkluzív környezetben történhet. Fontos szempont volt, hogy a SpaTrend különleges élménnyel ajándékozza meg vásárlóit.
A SpaTrend a legmegfelelőbb hely arra, hogy az otthoni wellnesshez, a mindennapi kényelemhez nélkülözhetetlen termékeket beszerezzük. Ezt szeretné hangsúlyozni a tervezőpáros, így pályázatukban a legapróbb részleteket is ennek az ideának a szolgálatába állították. Végeredményként egy letisztult, könnyen átlátható tér jelenik meg a terveken, a lehető legtöbb, természetközeli elemmel kiegészítve: víz, növények, fa és kő. A különféle termékkategóriákat szimbolikus témák köré szervezték, mint “Buborék” vagy “Dzsungel” és ennek megfelelő enteriőrökben helyezték el a masszázsmedencéket, kerti bútorokat és grilleket. Így születtek meg végül a gazdagon dekorált, többféle variációban összeállítható, exkluzív bemutatótér tervei.
Ildikó és Kinga pontosan érzi és érti, hogy a fogyasztói döntéseket a termék minőségén és árán kívül a bemutatáskor szerzett első benyomások is befolyásolják. A professzionális bemutatás és a hatásos termék megjelenítés kihat a vásárló döntésére. A tervekben tökéletesen megfogalmazzák azt, amit a SpaTrend is alapértékei között vall. Így a luxus minőséget képviselő Hot Spring Highlife masszázsmedencék, a pémium kerti bútorok és a különleges grill készülékek az őket megillető helyet foglalhatják el a bemutatótéren belül. Az a bizonyos “vásárlói első benyomás” már a belépés pillanatában helyére teszi a dolgokat, hiszen a recepció egyedi megjelenése, vagy rögtön utána a Dzsungel témájú enteriőr lenyűgöző hatással lesz az ügyfelekre. Ezen túlmenően a vásárlók inspirációt is meríthetnek leendő, otthoni wellness tereik kialakításához.
A vásárlás, vagy akár csak egy előzetes tájékozódás, nézelődés a leendő SpaTrend bemutatóremben, komplex élményt kínál. Egyszerre inspirálódhatunk, vásárolhatunk, próbálgathatjuk a medencéket, bútorokat, grilleket, beszerezhetjük a különféle kiegészítőket, alkatrészeket, edukálhatjuk magunkat wellness témában, miközben lélekben felkészülhetünk arra, amit ezek a termékek nyújtanak majd.
Karsai Ildikó és Kamenyiczki Kinga: "Úgy gondoljuk, hogy a SpaTrend az otthoni wellnesshez, a mindennapi kényelemhez nélkülözhetetlen termékek beszerezésének legmegfelelőbb helye. Terveinkkel azt a szemléletet támogatjuk, hogy a vásárlás – különösen akkor, ha luxus masszázsmedencéről, kerti bútorról vagy grill készülékről van szó – legyen élmény, a megfelelő döntést pedig erősen befolyásolja a bemutatóteremben szerzett első benyomás. A környezet tehát ebből a szempontból kulcsfontosságú. Ha úgy gondolod, hogy terveink méltók a megvalósításra, ide kattintva szavazz ránk.
Látogass el a SpaTrend oldalára, ismerkedj meg a pályázaton induló lakberendezőkkel és terveikkel, majd válogass a masszázsmedencék, kerti bútorok és grill készülékek gazdag kínálatából.
(https://spatrendonline.hu/palyazat/palyamunkak/)