- írta: Peitli Csilla
Vásárolj olyan cégtől, amivel a korábbi ügyfelek is elégedettek voltak
- írta: Peitli Csilla
- 2021.10.28
A vásárlók 86%-a számára kiemelten fontos a korábbi ügyfelek tapasztalatának megismerése, mielőtt bizalmat szavaznának egy-egy cégnek. Az értékelések mellett most már egy díj is mutatja az ügyfelek elégedettségét!
A BIX Magyarország idén is odaítéli majd a Legjobb Ügyfélélmény díját annak a cégnek, amelyik képes azt vagy akár többet nyújtani vásárlóinak az elvártnál. Erre a megmérettetésre nevezett idén először a SpaTrend is. A cégnél a kezdetektől fogva kiemelt fókuszt kapott a családias, informatív és kellemes környezet kialakítása, amitől a nézelődés és a vásárlás is igazi élménnyé válik.
A kültéri kikapcsolódás és a wellness területe iránt elkötelezett cég nemcsak kimagasló minőségű termékekkel várja a látogatókat, hanem hasznos információkkal, izgalmas rendezvényekkel, grillpartikkal, szakértői tanácsadással és szervíz támogatással is.
A díj odaítélésénél a korábbi vásárlók, ügyfelek értékelését veszik figyelembe, így most arra kérünk téged is, hogy ha már részt vettél SpaTrend szervezésű eseményen, ügyfeleink, partnereink között tudhatunk téged, akkor írd meg a véleményedet, és ezzel segítsd a jövőbeni vásárlókat! És a céget is, hogy még közelebb kerülhessen a vágyott álomhoz: a 100%-os ügyfél elégedettséghez!