Az ország első virtuális jakuzzi kiállítása és vására megnyitotta kapuit

A vírus jött, látott és átrendezte az életünket. Utazások, munkahelyek és programok dőltek be, amelyeket jó esetben egy későbbi időpontban majd újra élvezhetünk. A SpaTrend alapító ügyvezetője, Vezse Roland, azonban nem hagyta, hogy tervei dugába dőljenek, így innovatív megközelítésének hála, idén is megnyitotta kapuit a SpaTrend Expo Jakuzzi Kiállítás és Vásár! Hogyan?


Mivel a kialakult helyzet nem tette lehetővé, hogy a 12 éves múlttal rendelkező esemény a megszokott formában jöjjön létre, Vezse Roland és marketing csapata visszaült a tervező asztalhoz és újradefiniálták a rendezvényt. Ahelyett, hogy lemondták vagy áttették volna az esemény időpontját, inkább átszervezték a megvalósítást, és most nem a helyszínen várják a kültéri wellness és spa világa iránt érdeklődő látogatókat, hanem ők mennek el mindenki nappalijába. Mindehhez a virtuális világot hívták segítségül. 

Mivel az elmúlt időszak különösen nagy kihívások elé állította az embereket, akik sokszor saját otthonukba szorulva kénytelenek átvészelni a jelenlegi időszakot, a SpaTrend csapata úgy gondolta, hogy meg kell adni a lehetőséget, hogy mindenki jobbá és élhetőbbé varázsolja megszokott életterét. Ehhez adnak segítséget az online rendezvény keretein belül, ahol bemutatják a masszázsmedencéket, grilleket és kerti bútorokat. Egy szóval minden olyan luxus kategóriás terméket, amellyel tartalmasabbá, egészségesebbé és élvezetesebbé tehetik az emberek az otthon töltött órákat, napokat vagy heteket. 

Hogyan jött létre az Expo és az Expo Live? Hallgasd meg Vezse Rolandot a videóban!

A május 11 és 16. között megtartott SpaTrend Expo kiváló lehetőség arra, hogy mindenki személyesen győződhessen meg a termékek milyenségéről és minőségéről. Ehhez ki sem kell tenniük a lábukat otthonukból, hiszen az élő bejelentkezések bárhonnan, akár a nappaliban vagy a kertben ülve is megtekinthetőek. 

A széleskörű programkínálat egyaránt tartalmaz érdekességeket a jakuzzik világából, finom grillételek elkészítésének praktikáit, amelyet élőben is lekövethetnek a kültéri sütés iránt érdeklődők, de a cég több partnere is jelen lesz, hogy izgalmas hírekkel és bemutatókkal szórakoztassák az online látogatókat.

A 2003-ban még egy pici garázsból induló cég, ma már közel 4000 négyzetméretes bemutatóteremmel rendelkezik, amelyet bárki felkereshet és bejárhat az internet segítségével. A személyesség és a termékek saját szemmel történő megtekintése mindig is fontos sarokköve volt a cég hitvallásának, amihez ebben az embert próbáló időszakban is ragaszkodnak. Ezért létrehozták a bemutatóterem 3D-s mását, amin most végigsétálhatnak a látogatók, hogy megismerhessék a termékeket teljes valójukban.

A programokról, partnerekről és kedvezményekről az Expo saját oldalán olvashatsz többet, az élő bejelentkezéseket pedig bármikor visszanézheted a cég Youtube csatornáján.