- írta: Vezse Roland
Digitális forradalom: megnyilt az ország első háromdimenziós wellness központja
- írta: SpaTrendOnline
- 2020.03.29
A koronavírus hatása előrébb hozta a digitális forradalmat, amely már egyébként is közeledett. Az otthon- léttel megnövekedett a családi körben töltött idő, melyet a legtöbben igyekznek a lehető legjobban kihasználni. Ezzel egyidőben az otthoni wellnesst, grillezést, szaunázást, kikapcsolódást támogató eszközök iránti kereslet egy csapásra megnövekedett. A legnagyobb wellness cégek a megnövekedett igényre villámgyorsan reagáltak: Létrejöttek az ország első digitális wellness plázái.
Villámgyorsan reagált a változó piaci környezetre és a megnövekedett igényekre a SpaTrend is, aki több, mint 3500 négyzetméternyi területet fotózott be három dimenzióban megalkotva ezzel Magyarország eddigi talán első, de mindenképpen a legnagyobb digitális wellness plázáját. A hárorm dimenziós wellness bevásárlóközpont nem csupán statikusan bemutatja a bemutatótermét hanem az érdeklődők úgy sétálhatnak végig a bemutatóteremben, mintha egyenesen ott lennének.
A séta során a látogatók találkozhatnak a cég wellness szakértőivel is, akik természetesen digitálisan egy video formájában mesélnek minden egyes termékről, amely a wellness plázában fellelhető. Az ország talán legnagyobb választékú jakuzzi üzlete nemcsak a kültéri és beltéri masszázsmedencéket, ellenáramoltatós úszómedencéket és kerti bútorokat mutatja be, hanem nagy hangsúlyt fektet a szintén kültéri életmódhoz tartozó grillezésre, bbq-zásra is. A két szintes ürömi wellness pláza órákig tartó digitális sétára ad lehetőséget, amely során az otthon töltött napokra vagy éppen hetekre képzeletben bárki berendezheti kültéri életterét.
A SpaTrend egyébként nemcsak az ürömi központjában, hanem a Törökbálinti MAXCity-ben, Nyíregyházán és a cég hollandiai bemutatótermében is végzett már 3D fotózást. Arra a kérdésre, hogy milyen sikeressége van a digitális wellness plázának a cég ügyvezetője, Vezse Roland azt mondta, hogy néhány nap alatt is érezhető az igény növekedése a minőségi wellness termékekre. Sokan töltik most otthon az idejüket és nincs jobb, mint az olyan környezetben tenni, amely megfelelő kikapcsolódésra ad lehetőséget. A mindennapi hidromasszázs gyógyító és közösségformáló ereje nagyon vonzóvá teszi a kültéri masszázsmedencék világát az otthon lévők szemében. Most az egészség a legfontosabb.
A digitális forradalom tehát elérkezett és azok a cégek kerülhetnek ki belőle győztesen, akik a leghamarabb tudnak alkalmazkodni a megváltozott piaci környezethez. Koronavírus ide vagy oda, az otthoni wellnessre mindig is szükség lesz, a legjobb viszont, ha már most elkezdjük berendezni a saját wellness oázisunkat, hogy még idejében igénybe vehessük kültéri masszázsmedencénk gyógyító, immunerősítő hatását.
A SpaTrend termékeit megtalálhatod a www.spatrend.hu weboldalon.