Profilom 2018. január 21. Vasárnap - Ágnes

Így lehet a tiéd Gerard Butler adoniszi teste a spártai edzéssel - videó!


Szeretnél kipróbálni egy ekluzív edzésformát és olyan felsőtesttel hódítani, mint Gerard Butler a 300-ban? Bemutatjuk neked a több világsztár által is alkalmazott spártai edzést, amit az egyik legbrutálisabb edzésprogramként tartanak számon. 

Napjainkban egyre több egyedi edzésforma jelenik meg, amelyek hosszú és kitartó munkával meg is hozzák gyümölcsüket. Léteznek azonban kifejezetten olyan edzésmódszerek is, amelyek lényege, hogy viszonylag rövid időn belül érjünk el velük látványos hatást. 

Ilyeneket alkalmaz általában a filmipar is, hiszen egy-egy akciódús film szereplőinek hitelesen kell visszaadniuk karakterüket, az izmoknak dagadniuk kell. Az egyik ilyen edzésforma a "spártai edzés", amelynek hála a 300 főszereplője, Gerard Butler valóban igazi adoniszként feszíthetett a filmvásznon a maroknyi, ámde annál vakmerőbb spártai sereg élén a perzsák ellen vívott csatákban. 

A spártai edzés egyidejűleg építi az izomzatot, növeli az állóképességet és gyorsítja a zsírégetést. És, hogy mennyire veszik komolyan a hollywoodi színészek a filmekre való felkészülést, arról a Men's Health magazin egyik szakértője, Craig Ballantyne ad hiteles képet, aki elárulta, Gerard Butler egyik 300-béli színésztársa, Andrew Pleavin 18 perc 11 másodperc alatt teljesítette a teljes spártai edzésprogramot, míg ez a személyi és erőnléti edzőként dolgozó Ballantyne-nak mindez 19 perc 7 másodperc alatt sikerült csak. 

"Ez egy brutális edzésprogram, amit erősen kezdesz, aztán folyamatosan belassulsz, majd a végén már csak kúszol. Nem tervezem, hogy mostanában újra megcsinálom, sőt, inkább soha." - jellemezte a spártai edzést a Men's Health munkatársa. 

A jelek szerint tehát Gerard Butler és társai szinte vért izzadtak minden egyes gramm izomért, amit magukra pakoltak a filmre való felkészülés során. A sztárszínész és kollégái az alábbi edzésterv szerint készültek nap mint nap.

- Húzódzkodás, 25 ismétlés

- Felhúzás 60 kg-mal, 50 ismétlés

- Fekvőtámasz, 50 ismétlés

- Ládára ugrás, 60 cm, 50 ismétlés

- Floor Wiper (hanyatt fekve oldal-lábemelés), 50 ismétlés

- Egykezes felrántás és nyomás 16 kg-os kettlebellel - 50 ismétlés

- Húzódzkodás, 25 ismétlés

Íme a spártai edzés teljes programja videón Scott Herman fitneszedző bemutatásában: 

Írta: Faragó Zoltán
További cikkek a szerzőtől
 Facebook