A kicsi, a nagy és az indián – az év legmenőbb motorjai

Aki soha nem motorozott, annak nehéz elmagyarázni, miért okoz függőséget a kétkerekes száguldás még akkor is, ha olykor a fogak között landol néhány rovar. Ám, aki imádja a motorokat, annak az idei év elérhető erőgéppel és egy nagy visszatérővel is szolgált.


Aki soha nem motorozott, annak nehéz elmagyarázni, miért okoz függőséget a kétkerekes száguldás még akkor is, ha olykor a fogak között landol néhány rovar. Ám, aki imádja a motorokat, annak az idei év elérhető erőgéppel és egy nagy visszatérővel is szolgált.

Kicsi a bors

A klasszikus párbeszéd a „Nagy durranás” című filmből: - Milyen motorod van, Honda? - Nem, nagyon szép. És valóban, a Honda Grom egyáltalán nem ronda, sőt. Bár csak 125 köbcentis, mégis egy mini sportmotor benyomását kelti. A cég elsősorban a huszonéves korosztályt célozta meg ezzel a modellel, de a vagány motorozás mellett a városi kacsázásban is remekül teljesít a gazdája korától függetlenül.

Elérhető túramotor

A Suzuki V-Strom nagyjából azt az élményt nyújtja, mint a nagyobb márkák túramotorjai, csak valamivel elérhetőbb áron. Hosszú távra is kényelmes, egyenes derékkal lehet vezetni, mely nem megterhelő és a forgalmat is jobban át lehet látni. Ráadásul a biztonságra is figyeltek a mérnökök, az ABS rendszer csúszós, vizes úton segít a nyeregben maradni.

A nagy visszatérő

Amerika legismertebb és legrégebbi márkája visszatért. Az Indian motorok egy évszázada jelentek meg, így komoly bátorságra vall, hogy a Polaris cég bele mert vágni a márka újragondolásába, feltámasztásába. A retro dizájn remekül sikerült, melyet a patinás bőr ülések és bőr nyeregtáskák csak tovább erősítenek. És doromboló hangja – igazi szelíd motorosoknak való klasszikus.

Címkék: